SEAT pechservice

Mobiliteit

Sta je met pech of heb je een aanrijding gehad? Bel dan de Mobiliteitsservice. Ook in het buitenland. Bij een nieuwe SEAT krijg je gratis Mobiliteitsservice. Die helpt je bij pech snel weer op de weg, 24 uur per dag en in bijna heel Europa. Deze hulpverlening kost je niets.
Neem contact op met het 24-uursservicenummer van SEAT:
- in Nederland via het 24-uursservicenummer: 088 - 0330106, dit nummer werkt ook vanuit het buitenland;
 

Mobiliteitsservice
Vanaf het moment dat je je nieuwe SEAT koopt, en gedurende een periode van 2 jaar (te rekenen vanaf de datum van aflevering van je nieuwe SEAT), kun je profiteren van alle diensten die de SEAT Mobiliteitsservice te bieden heeft.

Verlengen door onderhoud bij de SEAT-dealer
Omdat SEAT vindt dat je ook na 2 jaar verzekerd moet kunnen zijn van SEAT Mobiliteitsservice hoef je slechts aan één voorwaarde te voldoen: je laat het reguliere onderhoud van je SEAT binnen de voorgeschreven periode of het voorgeschreven aantal kilometers door Autobedrijf Huub Smolders, de officiële SEAT Service Partner, uitvoeren. Evenals de geadviseerde onderhouds- en reparatiewerkzaamheden. Hierdoor ben je gegarandeerd van het optimaal functioneren van je SEAT, nu en in de toekomst.

Serviceboekje
Na de grote beurt of de Long Life onderhoudsbeurt plaatst autobedrijf Huub Smolders een of meer stempels in het serviceboekje van je auto. Deze stempels zijn het bewijs dat aan de voorwaarden van de Mobiliteitsservice is voldaan. Houdt je serviceboekje daarom altijd in de auto. Heeft uw SEAT een digitaal onderhoudsboek dan wordt dit door autobedrijf Huub Smolders gevoed zodat de mobiliteitsservice op deze manier op de hoogte is. Je krijgt hiervan na ieder onderhoud een afdruk mee. Bewaar deze bij het instructieboekje in de auto!

Wat te doen bij pech?
1. Zorg dat je op een veilige plaats staat en de benodigde veiligheidsmaatregelen neemt. Zet bijvoorbeeld een gevarendriehoek neer en doe   een veiligheidshesje aan.
2. Bel SEAT Mobiliteitsservice op 088 - 0330106.
3. Houd je SEAT Serviceboekje met de onderhoudsgegevens bij de hand.
4. De medewerker stelt je enkele vragen over de kilometerstand, naam en plaats van je dealer, onderhoud en de meldcode. Dit zijn de laatste 4 cijfers van het chassisnummer en vind je in het SEAT Serviceboekje.
5. Zorg dat je weet waar je staat. Geef het wegnummer (N-wegen en Snelwegen) door en eventueel het dichtsbijzijnde hectometerpaaltje.    Het is ook belangrijk dat je weet tussen welke plaatsen je staat.
6. Zodra de benodigde gegevens compleet zijn, zal de alarmcentrale van de SEAT Mobiliteitsservice de hulpverlening opstarten. Bij    problemen kan je altijd weer bellen naar de alarmcentrale.

Lang niet gezien
Is je SEAT langere tijd niet meer bij Autobedrijf Huub Smolders geweest? Dan is het laten uitvoeren van een grote beurt of een Long Life onderhoudsbeurt met bijbehorende reparatieadviezen bij autobedrijf Huub Smolders, de SEAT Service Partner, voldoende om de Mobiliteitsservice opnieuw in te laten gaan.